Na deze les:
Kan de leerling eigen schermtijd herkennen en benoemen.
Kan de leerling situaties onderscheiden waarin schermgebruik wel of niet functioneel is.
Reflecteert de leerling op het effect van schermgebruik op het eigen welzijn.
Kan de leerling keuzes maken in digitaal gedrag en dit onderbouwen.
Speelbord met situaties
Je zit nu in de demo van de nieuwe Tumult-omgeving – en dat is pas het begin. Vanaf 1 augustus staat alles klaar: compleet vernieuwd, supersnel en boordevol actuele mentorlessen.
Tot die tijd krijg je een unieke kans: 🔓 Verken alle content gratis, inclusief het volledige Plus-aanbod, zonder verplichtingen.
Zo krijg je niet alleen een kijkje in de toekomst van Tumult, maar help je ons ook om alles nog beter te maken.
➡️ Log in met je Entree-account en ontdek alles wat klaarstaat voor jou als mentor.
Geen Entree? Geen probleem, kies ‘Inloggen zonder Entree-account’ en ga toch aan de slag.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Zorg dat jij als mentor alles bij de hand hebt, precies wanneer je het nodig hebt!